Tel.: 569 429 871
zboží rozvážíme
V Havlíčkově Brodě a okolí ZDARMA

Akční zboží

Jsme distributory značky PROGRESS SPORTWEAR Více info na www.progress-cz.cz/kolekce-progress Na všechny druhy poskytujeme 10% slevu, na zboží ve výprodeji 45% sleva!!!

Provozovatel (prodávající):

PRACOVNÍ ODĚVY A OBUV JANA
Žižkova 1438, 580 01  Havlíčkův Brod

Úvod

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodu PRACOVNÍ ODĚVY A OBUV JANA. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je PRACOVNÍ ODĚVY A OBUV JANA a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České Republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Není-li kupujícím spotřebitel, řídí se vztahy z kupní smlouvy, neupravené těmito obchodními podmínkami, obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše v platném znění.

Vymezení pojmů

  1. Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, případně jiná smlouva, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně kupující - spotřebitel a na druhé straně prodávající, konající v rámci své podnikatelské činnosti.
  2. Prodávajícím je *Název obchodu*, jako provozovatel internetového obchodu PRACOVNÍ ODĚVY A OBUV JANA. PRACOVNÍ ODĚVY A OBUV JANA je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti a která přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  3. Zákazníkem našeho internetového obchodu je „kupující“. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.
  4. Kupující - spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
  5. Kupující nakupující výrobky či užívající služby za účelem svého vlastního podnikání s těmito výrobky, či službami není spotřebitelem. Kupní smlouva uzavíraná tímto kupujícím se řídí těmito obchodními podmínkami, vyjma ustanovení dotýkajících se kupujícího - spotřebitele a obchodním zákoníkem.

Kupní smlouva

  1. Kupující si objednává zboží nabízené na internetových stránkách prodávajícího (PRACOVNÍ ODĚVY A OBUV JANA). Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení potvrzení (akceptace) objednávky (návrhu kupní smlouvy) prodávajícím kupujícímu. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
  2. Uzavřením kupní smlouvy kupující současně stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí.
  3. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
  4. Pomocí objednávkového formuláře může kupující objednat zboží i na jiné místo dodání, než je registrováno jako jeho bydliště. V takovém případě kupující uvede v objednávkovém formuláři jméno a adresu dodání zboží . Na této adrese bude adresát také vyzván k uhrazení částky za objednané zboží, pokud nejde o doručení na dobírku.
  5. V den přijetí objednávky dohodne prodávající se spotřebitelem konkrétní termín dodání objednaného zboží (telefon, e-mail), není-li dohodnuto dodání poštou na dobírku.
  6. Zboží je dodáváno těmito způsoby:
  • Doprava smluvním dopravcem - objednané zboží přiveze prodávajícím pověřený přepravce. Náklady této přepravy zboží v celkové hodnotě 2000,- Kč a více než hradí prodávající. V ostatních případech, tzn. bude-li celková cena objednaného zboží nižší než 2000,- Kč, bude kupujícímu účtováno poštovné. Zboží zasílané poštou - je dopravováno zboží o hmotnosti do 30 kg. Objednané zboží bude odesláno poštou na dobírku na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři. Jestliže přitom bude celková cena objednaného zboží alespoň 2000,- Kč, hradí poštovné prodávající.
  • Při dodání přepravovaného zboží (bod 6. písm. a.) bude zboží dopraveno za první dveře objektu na adrese uvedené v objednávkovém formuláři. (podmínkou přitom je sjízdná příjezdová cesta až k těmto dveřím a poskytnutí potřebné součinnosti ze strany kupujícího).
  • Zboží je dodáváno v běžných obalech od výrobce. Spolu s objednaným zbožím bude vždy dodán návod k obsluze a vyplněný záruční list (ledaže jde o takové doplňky nebo příslušenství zboží, u nichž nejsou tyto doklady dodávány a předána faktura s náležitostmi daňového dokladu. Kupující, popřípadě jiná přebírající osoba, která je k tomu kupujícím zmocněna, musí svým podpisem na kopii faktury potvrdit řádné převzetí objednaného zboží spolu se všemi uvedenými doklady.
  • Předáním objednaného zboží kupujícímu (resp. k tomu zmocněné osobě) a převzetím tohoto zboží kupujícím (resp. k tomu zmocněnou osobou) dochází jednak k převodu vlastnického práva ke zboží z prodávajícího na kupujícího a dále ke vzniku povinnosti kupujícího uhradit za převzaté zboží kupní cenu, která byla součástí objednávky a je uvedena v předané faktuře.
  • V případě, že při prvním dodání nedojde k předání a převzetí zboží, prodávajícím pověřený přepravce telefonicky sjedná s kupujícím termín opakovaného dodání. Kupující přitom bude (pokud byl důvod nemožnosti dodání zboží na jeho straně) povinen zaplatit prodávajícímu spolu s cenou zboží i vyúčtované přepravní náklady spojené s opakovaným dodáním objednaného zboží.
  • Kupující musí ve vlastním zájmu při přebírání objednaného zboží zkontrolovat, zda zboží není poškozeno, jakož i úplnost předávaných dokladů (včetně vyplněného data převzetí zboží v záručním listu). Na případné poškození zboží je nutno ihned upozornit přepravce, který je povinen sepsat o tomto poškození škodní protokol. (nebude-li při předání a převzetí zboží takový protokol sepsán, bude třeba vycházet z toho, že přepravované zboží bylo dodáno nepoškozené.) Jestliže přepravované zboží bude při dodání poškozené, je přepravce povinen vzít ho ihned zpět a neprodleně telefonicky sjednat se kupujícím termín dodání nového zboží.
  • Za objednané zboží dodané prodávajícím je kupující povinen zaplatit prodávajícímu cenu tohoto zboží obsaženou v aktuálním internetovém katalogu prodávajícího, platném ke dni objednání kupujícím.
  • Kupující zaplatí kupní cenu objednaného zboží jedním z těchto způsobů:
  • Platba v hotovosti při dodání zboží (v takovém případě obdrží kupující potvrzení o zaplacení a objednané zboží spolu s fakturou bude předáno kupujícímu oproti úplnému zaplacení).
  • Platba dobírky při zaslání objednaného zboží poštou na dobírku (spotřebitel zaplatí poštovní poukázku při přebírání zboží). Vlastnické právo k objednanému zboží, dodanému spotřebiteli přechází na kupujícího úplným zaplacením vyfakturované kupní ceny.

Právo kupujícího odstoupit od smlouvy

  1. Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující - spotřebitel v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy a to do 14 dní ode dne převzetí zboží. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy musí být písemné a musí být v uvedené lhůtě doručeno prodávajícímu. V písemném oznámení o odstoupení od kupní smlouvy je kupující povinen uvést číslo a den objednávky, datum převzetí zboží a číslo účtu pro vrácení kupní ceny.
  2. V odst. 1 citované ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Kupující spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí Kupující spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na kupujícím právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající kupujícímu spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.
  3. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu).
  4. Právo na odstoupení od smlouvy ale Kupující nemá, pokud to je výslovně sjednáno mezi smluvními stranami, a dále v případě smluv:
  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího
  • na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující jejich originální obal

 

Odpovědnost za vady zboží
  1. Kupující zasláním vyplněného objednávkového formuláře prodávajícímu dává souhlas ke zpracování a použití svých osobních údajů, obsažených v tomto objednávkovém formuláři, prodávajícím při jeho obchodní činnosti, a to v rámci informačního systému spotřebitelů sloužícího k evidenci nákupů zboží kupujícím jako předpokladu pro poskytování výhod z programu výhod spotřebitelů, k zasílání požadovaného příslušenství a doplňků zboží , k zasílání informací o nových typech zboží a o servisních a jiných službách. Respektujeme vaše soukromí, tyto data chráníme před zneužitím, jsou důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům a třetím stranám.
  2. Jakoukoli odchylku od těchto obchodních podmínek musí prodávající a kupující-spotřebitel dohodnout písemnou formou, a to ještě před zasláním vyplněného objednávkového formuláře prodávajícímu.
  3. Tyto obchodní podmínky včetně reklamačního řádu tvoří nedílnou součást každé kupní smlouvy, vzniklé v rámci internetového prodeje prodávajícího mezi prodávajícím a kupujícím, což kupující v plném rozsahu a bez výhrad akceptuje zasláním vyplněného objednávkového formuláře.

Prodávající informuje prostřednictvím těchto OP kupujícího-spotřebitele o tom, že veškeré případné spory mezi prodávajícím a kupujícím-spotřebitelem je možné řešit rovněž mimosoudní cestou (tzv. ADR). V takovém případě je nutné, aby kupující-spotřebitel kontaktoval věcně příslušný subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je v těchto věcech Česká obchodní inspekce (více na http://www.coi.cz anebo přímo na https://adr.coi.cz). Prodávající však doporučuje všem kupujícím, aby pokud možno v takových případech nejdříve kontaktovali samotného prodávajícího a snažili se takový spor vyřešit bez účasti ČOI.

 

 

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 29.3. 2010

 

Reklamační řád

 

Menu

Po - Pá 8 - 17

So 9 - 11

 

Děkuji za pochopení

 

 

 

 

Nákupní koš
Košík je prázdný
Vyhledat v katalogu

21. 10. Brigita

Zítra: Sabina

Návštěvnost stránek

083106
TOPlist